FAQ

Miten saan lippuni? Miten saan lippuni?
Milloin ottelu alkaa? Milloin ottelu alkaa?
Missä istumapaikkani stadionilla sijaitsee? Missä istumapaikkani stadionilla sijaitsee?
Onko teillä lastenlipuja? Onko teillä lastenlipuja?
Istummeko yhdessä? Istummeko yhdessä?
Onko meidän todistettava henkilöllisyytemme mennessämme otteluun? Onko meidän todistettava henkilöllisyytemme mennessämme otteluun?
Mitä tarkoittaa, että lippuvaraustani varmistetaan? Mitä tarkoittaa, että lippuvaraustani varmistetaan?
Sisältyvätkö kaikki veloitukset hintaan? Sisältyvätkö kaikki veloitukset hintaan?
Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation? Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Miten saan lippuni?

Huolimatta siitä varaatko liput AC Milan-, Inter Milan-, AS Roma-, SS Lazio-, Fiorentina- tai Juventus-otteluun, toimitetaan ne hotelliisi Italiassa. Liput toimitetaan päivää ennen ottelua. Koska emme tarkista antamiesi hotellitietojen oikeellisuutta, on ehdottoman tärkeää, että meille välittämäsi tiedot ovat 100% oikein. Lipputoimituksesi tapahtuu antamiesi tietojen perusteella, niitä emme tarkista eikä niitä myöskään tarkista edustajamme Italiassa!
Palaa FAQ-osioon

Milloin ottelu alkaa?

Viikonlopun jalkapallo-ottelut Italiassa voidaan siirtää lauantailta sunnuntaille ja päinvastoin, myös aloitusaikaa voidaan muuttaa hyvinkin viime tipassa. Muutoksia tehdään usein televisioinnin takia tai sen vuoksi, että toisen joukkueen on pelattava Cup-ottelu (LIGA CUP, EUROPE, CL jne) lähellä liigaottelua, joten heidän on muutettava sitä lauantain ja sunnuntain välillä. Aloitusaikaa voidaan myös muuttaa hyvin lyhyellä varoitusajalla ja se on yleensä klo 12-22 välisenä aikana. Emme ota sinuun yhteyttä aloitusaikaan liittyvissä asioissa, mutta pyrimme päivittämään websivumme 3-5 päivää ennen ottelua. Ota tämä huomioon varatessasi lentoasi ja hotellimajoitustasi!
Palaa FAQ-osioon

Missä istumapaikkani stadionilla sijaitsee?

Sinun istumapaikkasi sijaitsee aina kotijoukkueen kannattajien joukossa tai stadionin neutraalilla alueella. Tämä tarkoittaa ETTET VOI pukeutua mihinkään vierasjoukkueen tunnusväreihin, mukaan lukien paidat ja huivit, eikä niissä saa olla vierasjoukkueen logoa. ÄLÄ myöskään äänekkäästi kannata vierasjoukkuetta. Jos et noudata näitä ohjeita, voidaan pääsysi stadionille estää tai sinua voidaan pyytää poistumaan ennen tai kesken ottelua. Voit tarkastella valittavanasi olevien kategorioiden kuvauksia. Emme voi tilata tai taata tiettyjä istumapaikkoja kyseisessä kategoriassa, voimme ainoastaan taata istumapaikat kyseisessä kategoriassa!
Palaa FAQ-osioon

Onko teillä lastenlipuja?

Ei, meillä ei sivustollamme ole erikoishinnoiteltuja lastenlippuja, sama hinta on voimassa kaikille ostajille. Emme tiedä, onko mahdollista ostaa lastenlippuja suoraan stadionin omalta lippukassalta!
Palaa FAQ-osioon

Istummeko yhdessä?

Jos olet tilannut enemmän kuin 3 lippua, emme voi taata teidän istuvan yhdessä. On olemassa mahdollisuus, että istutte seuraavasti: 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 jne. Voimme kuitenkin taata, ettet KOSKAAN istu yksin esimerkiksi: 1+1, 2+1, 3+2+1. Jos ryhmäsi on hajaantunut, edustajamme yrittää parhaansa mukaan saada teidät istumaan samassa katsomolohkossa, mutta edelleenkään emme voi taata mitään. Ryhmää ei hajauteta kovinkaan usein, mutta muutaman kerran kaudessa näinkin voi käydä.
Palaa FAQ-osioon

Onko meidän todistettava henkilöllisyytemme mennessämme otteluun?

Kyllä, Italian jalkapalloliitto vaatii syntymäajan, täydellisen nimen passion mukaan sekä passin numeron kaikilta otteluun tulijoilta. Tämän vuoksi sinulta kysytään näitä tietoja varaustilanteessa sivustollamme. Joten ME emme tarvitse näitä tietoja vaan ne välitetään Italian jalkapalloliitolle ja seuroille. Joihinkin otteluihin Italian jalkapalloliitto vaatii jopa passisi skannauksen paikan päällä tallentaakseen nimesi, syntymäaikasi ja kuvasi.
Palaa FAQ-osioon

Mitä tarkoittaa, että lippuvaraustani varmistetaan?

Paikallisen yhteistyökumppanimme on vahvistettava lippujen saanti esitykseen. Tämä ei kestä kuin vuorokauden (enintään 48 tuntia)
Palaa FAQ-osioon

Sisältyvätkö kaikki veloitukset hintaan?

Kyllä, tällä sivustolla maksamaasi hintaan sisältyvät varausmaksut seuralle, paikallisedustajallemme sekä meille. Edustaja, jota käytämme tällä sivustolla, on seuran virallinen edustaja, ja siten kaikki hinnat ovat edustajien vahvistamia ja hyväksymiä. Varausmaksuista johtuen lippuun painetun hinnan ja meille maksamasi hinnan välillä saattaa olla merkittävä ero, etenkin kun kyseessä ovat A-ottelut sellaisia joukkueita kuin AC Milan, Inter Milan, SS Lazio, Napoli, Roma, ja Juventus vastaan sekä Mestareiden ja Eurooppa-liigan ottelut, paikallisottelut sekä kauden viimeiset ottelut.
Palaa FAQ-osioon

Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: helpdesk@ticmate.com tai katso yhteystietomme ”Kontakti” –sivulta. Huomioithan, että kaikki kysymykset/palaute/reklamaatiot tulee lähettää meille enintään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta. Mikäli saamme kysymyksiä/reklamaatioita myöhemmin, kuin 14 päivän kuluttua, emme välttämättä pysty enää auttamaan!
Palaa FAQ-osioon

 

09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti
Ostoskori